Για το σοσιαλισμό και στον 21ο αιώνα!

For socialism in the 21st Century too!

Αίσχος σε σχολείο στην Κέρκυρα

Αναδημοσίευση από το: http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1011056

… O Σύλλογος καθηγητών του Λυκείου Λευκίμμης Κέρκυρας υποβίβασε από τη Γ’ Λυκείου στην Α’ Λυκείου μαθητή ο οποίος έμενε από απουσίες, πήρε προσωρινά αναστολή και παρακολούθησε και πέρασε τις επόμενες τάξεις και τώρα που βγήκε η τελική απόφαση του Δικαστηρίου τον ξαναρίχνουν στην Α’ Τάξη!!!
Το παιδί έμενε για 4 απουσίες στην Α’ Λυκείου λόγω ασθένειας και νοσηλείας σε νοσοκομείο και ο Σύλλογος Καθηγητών του Λυκείου του, πριν από 2 χρόνια, τον άφησε στάσιμο λόγω απουσιών. Το παιδί (δηλ. οι γονείς του) προσέφυγε στο Διοικητικό Εφετείο Ιωαννίνων και πήρε αναστολή της απόφασης που τον κατέτασσε στάσιμο. Έδωσε εξετάσεις, πέρασε την Α´  στη συνέχεια πέρασε και τη Β’ χωρίς πρόβλημα απουσιών και τώρα 2 μήνες πριν τη λήξη του ακαδημαικού έτους και τις πανελλήνιες κοινοποιήθηκε η απόφαση του Εφετείου με την οποία επικυρώνεται η απόφαση του Συλλόγου Καθηγητών θεωρώντας ότι παιδί καλώς έμεινε στάσιμο λόγω απουσιών.
Ο Σύλλογος Καθηγητών σε μια πρωτοφανή ένδειξη αναλγησίας, επίδειξης δύναμης προς τον αδύναμο και αντεκδίκησης πήρε απόφαση να υποβιβάσει το παιδί και πάλι στην Α´ Λυκείου, την οποία όμως έχει περάσει άξια με εξετάσεις, όπως έχει περάσει με εξετάσεις και τη Β’.
Τι του λένε λοιπόν;
Εσύ που πέρασες τη Β’, φοιτάς επιτυχώς στη Γ’ δεν είσαι άξιος να περάσεις την Α’!
Το αίσχος είναι ότι ο Σύλλογος Καθηγητών συνεχίζει μια κόντρα μόνο και μόνο για να ικανοποιηθεί ο εγωισμός του διευθυντή ότι καλά έκανε που άφησε στάσιμο τότε το παιδί. Αφού δηλαδή πήρε την πρώτη απόφαση να μείνει στάσιμος, ξαναπαίρνει μετά από 2 χρόνια απόφαση υποβιβασμού.
Ένας καθηγητής άλλου γειτονικού λυκείου που μίλησε στη ΝΕΤ είπε ότι το ίδιο το Υπουργείο, που τώρα κάνει την πάπια και δήθεν προσπαθεί να βρει κάποια λύση, έστειλε εμπιστευτικό έγγραφο στο Λύκειο για να αφήσει στάσιμο το μαθητή!

Μαζική Συμπαράσταση στο μαθητή που τον αφήνουν χωρίς λόγο στάσιμο. Όχι στην τρομοκρατία στην Παιδεία. Έξω η Χούντα απ’ την Παιδεία.
Να σκεφτούμε τις εκδηλώσεις διαμαρτυρίας. Να δημοσιοποιήσουμε το θέμα παντού. Να προχωρήσουμε σε εκδηλώσεις και καταλήψεις συμπαράστασης.

29/03/2009 - Posted by | Πολιτική, βεβαίως!

6 σχόλια »

  1. http://troktiko.blogspot.com/2009/04/h_4562.html

    ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΤΟΥ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΛΕΥΚΙΜΜΗΣ
    ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

    Τις τελευταίες ημέρες αρκετά από τα ΜΜΕ ασχολήθηκαν με την υπόθεση μαθητή του σχολείου μας, ο οποίος επανεντάχτηκε στην Α΄ τάξη μετά από φοίτησή του στην Γ΄ Λυκείου. Λέχθηκαν πολλά ανεύθυνα και ανακριβή από διάφορες πλευρές, σπιλωθήκαν προσωπικότητες και συνειδήσεις και ουδείς δυστυχώς αναζήτησε την αλήθεια, ουδείς θέλησε να ασχοληθεί με αυτήν.
    Εμείς υπεύθυνα οφείλουμε να αποκαταστήσουμε την αλήθεια με όσο πιο λίγα λόγια είναι δυνατόν.
    Το έτος 2006-2007 ο μαθητής φοιτούσε στην Α΄ τάξη του σχολείου μας. Η φοίτηση του, όπως και άλλων συμμαθητών του, με σχετική πράξη του συλλόγου στην καθιερωμένη συνεδρίαση του Μαΐου, κρίθηκε ανεπαρκής καθώς οι απουσίες του μαθητή είχαν υπερβεί το προβλεπόμενο εκ του νόμου όριο.
    Περί τα τέλη Αυγούστου του 2007 κοινοποιείται στο σχολείο δια της Διευθύνσεως Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κέρκυρας απόφαση του Διοικητικού Εφετείου Ιωανίννων περί αναστολής της σχετικής πράξης του Συλλόγου των διδασκόντων του σχολείου μας, που αφορούσε το χαρακτηρισμό φοίτησης του μαθητή. Έτσι ο μαθητής προσήλθε στις εξετάσεις της Α΄ τάξης το Σεπτέμβριο μήνα. Ο μαθητής πέρασε με επιτυχία τις εξετάσεις, η δε επιείκεια των καθηγητών του ήταν δεδομένη, όπως προκύπτει από τον έλεγχο επίδοσης του μαθητή. Το σχολικό έτος 2007-2008 ο μαθητής φοίτησε κανονικά στη Β΄ τάξη και κατά το τρέχον σχ. έτος 2008-2009 στη Γ΄.
    Στις 20-2-2009 μας κοινοποιήθηκε από το Υπ. Ε.Π.Θ., (Ενιαίος Διοικητικός Τομέας Α΄/ θμιας και Β΄/θμιας Εκπ/σης, Δ/νση Σπουδών Τμήμα Γ΄ ) δια της Δ/νσεως Β/θμιας Εκπαίδευσης Κέρκυρας η τελεσίδικη απόφαση του Διοικητικού Εφετείου Ιωαννίνων, με την οποία κληθήκαμε να εφαρμόσουμε τη δικαστική απόφαση με την οποία απορριπτόταν η αίτηση των κηδεμόνων του μαθητή (με την οποία ζητούσαν ακύρωση της πράξης των διδασκόντων που αφορούσε το χαρακτηρισμό φοίτησης του υιού τους.) Ουσιαστικά, δηλαδή, η απόφαση δικαιώνει το σύλλογο διδασκόντων του Γενικού Λυκείου Λευκίμμης ως προς την απόφαση που αφορούσε τη φοίτηση του μαθητή στο σχολείο το σχολ. έτος 2006-2007.
    Επειδή δεν είμαστε νομικοί προβήκαμε άμεσα σε ερώτημα στο Υπ. Ε.Π.Θ.,( Ενιαίος Διοικητικός Τομέας Α΄/ θμιας και Β΄/θμιας Εκπ/σης, Δ/νση Σπουδών Τμήμα Γ΄) δια της Δ/νσεως Β/θμιας Εκπαίδευσης Κέρκυρας και ζητήσαμε διευκρινήσεις σχετικά με το σε ποια τάξη θα εντάξουμε το μαθητή. Το Υπ. Ε.Π.Θ., (Ενιαίος Διοικητικός Τομέας Α΄/ θμιας και Β΄/θμιας Εκπ/σης, Δ/νση Σπουδών Τμήμα Γ΄) μας απάντησε υπενθυμίζοντάς μας τη σχετική νομοθεσία σύμφωνα με την οποία «οι δικαστικές αποφάσεις είναι άμεσα εκτελεστές και ανατρέχουν στο χρόνο τέλεσης της πράξης». Παράλληλα με το ίδιο έγγραφο δινόταν η δυνατότητα στο σύλλογο των διδασκόντων για λόγους επιείκειας και παιδαγωγικούς λόγους να δεχτεί να συνεχίσει ο μαθητής το τρέχον σχολικό έτος τη φοίτηση του στην Α΄ τάξη, αντί να επαναλάβει την Α΄ τάξη από το επόμενο σχολικό έτος.
    Ακριβώς αυτό έπραξε ο σύλλογος των διδασκόντων.
    Μετά έναν και πλέον μήνα κύκλοι του Υπουργείου, που καθώς δηλώνουν δε γνώριζαν την υπόθεση, δια των τηλεοπτικών μέσων αναγγέλλουν την απόφαση του Υπουργείου για ένταξη του μαθητή στην Γ τάξη, θεωρώντας την απόφαση του συλλόγου διδασκόντων δεδομένη τυπική διαδικασία. Επικαλούμενοι, επιπλέον, σχετική γνωμοδότηση που αναφέρεται στη «διακριτική ευχέρεια» του συλλόγου διδασκόντων «να ανακαλέσει ενόψει των νέων πραγματικών δεδομένων την αναμφισβήτητα νόμιμη πράξη του». (Δηλαδή ναι μεν καλώς πράξατε, αλλά…)

    Και φυσικά υπάρχουν «νέα δεδομένα». Νέες ύβρεις, νέες ψυχολογικές πιέσεις, νέες σπιλώσεις συνειδήσεων…
    Κάτω από ένα τέτοιο κλίμα καλούνται οι καθηγητές του σχολείου να εκπληρώσουν το παιδαγωγικό τους έργο. Ταπεινωμένοι και υποταγμένοι στις βουλήσεις της επικοινωνιακής τακτικής. Περνώντας στους μαθητές τους το μήνυμα: «κοιτάτε, όλοι είσαστε ίσοι απέναντι στο το νόμο, αλλά αν διαθέτετε και μερικά χρήματα και μία πράξη προσωρινών ασφαλιστικών μέτρων που εύκολα εξασφαλίζεται, αν κάνετε χρήση του ακριβοπληρωμένου τηλεοπτικού χρόνου υπερέχετε σαφώς των άλλων.» Εξ άλλου όλα σ’ αυτό τον τόπο γίνονται δια τηλεοπτικών ανακοινώσεων.
    Τι θα πουν στους άλλους δεκατρείς συμμαθητές του ανωτέρω μαθητή, που απορρίφθηκαν με την ίδια «αναμφισβήτητα νόμιμη πράξη» του συλλόγου των διδασκόντων; Μα αυτοί ήταν παιδιά άλλου θεού. Δεν διέθεταν χρήματα οι γονείς τους ή δεν είχαν καν γονείς ενδεχομένως. Καλά να πάθουν, απαντά κανείς εκ του μακρόθεν.
    Κι εμείς πώς θα αντικρίσουμε αυτούς τους μαθητές μας;
    Και ποιος να νοιαστεί για αυτό;
    Και ποια σημασία έχει εξ άλλου;
    Και το μήνυμα περνάει πανελλαδικά: «Μάθετε τα γράμματα έξω από τα σχολεία. Ε, τι χρειάζονται κι αυτά; Και στο σπίτι το ίδιο είναι. Με λίγα χρηματάκια κάνεις μία αναστολή και μετά την υπόθεση την αναλαμβάνουν τα κανάλια. Ε, άντε και μία γνωμοδότηση. Από την Α΄ στη Γ΄! . Πάντα υπάρχουν παράθυρα». Οι αριθμοί έχασαν την απολυτότητα τους. Τι 114, τι 118, τι 218; Ε, και λίγο παραπάνω, τι πειράζει ; Το ίδιο είναι. Και ποιος θα ορίσει το ύψος του πήχη των απουσιών; Η υποκειμενική επιείκεια φυσικά. Και το μπαλάκι στους κάτω. Σε αυτούς που προσπαθούν βλακωδώς ακόμα να «κρατούν Θερμοπύλες».
    Κι ύστερα. Τι χρειαζόμαστε εμείς οι δάσκαλοι του δημόσιου σχολείου; Άντε το πολύ κάποιους επιτηρητές, όχι απαραίτητα εκπαιδευτικούς,
    Σίγουρα έτσι όλοι βολευόμαστε.

    Όλοι, εκτός από την παιδεία.

    Σχόλιο από ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΤΟΥ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΛΕΥΚΙΜΜΗΣ | 02/04/2009 | Απάντηση

  2. Εντάξει,
    Αφού σας στηρίζει και το φασιστοτρωκτικό, καταλαβαίνουμε πολύ καλά τις προθέσεις σας.
    Αντί ν’ αγωνιστείτε λοιπόν να έχουν όλοι το δικαίωμα να προσφεύγουν δικαστικά όταν θεωρούν ότι προσβάλλονται τα δικαιώματά τους, θεωρείτε την άσκηση του δικαιώματος ως ένδειξη πλούτου.

    Επιπλέον ο καθένας μας μπορεί να δει ότι η γνώμη σας για τη δικαιοσύνη της Χώρας είναι η χειρότερη. Παρόλο που φαίνεστε πως είστε πειθήνιοι δημόσιοι υπάλληλοι, θεωρείτε ότι η δικαιοσύνη ξεπουλήθηκε σ’ αυτόν που είχε τα λεφτά και του έδωσε την αναστολή μέχρι την κανονική εκδίκαση. Αφού λοιπόν η λαμπρή δικαιοσύνης σας ξεπουλιέται για μια χούφτα δολάρια, γιατί σπεύδετε να εφαρμόσετε την απόφασή της όταν σας βολεύει; Τώρα που σας βολεύει δεν είναι ξεπουλημένη;

    Γι’ αυτό ακριβώς όλοι έχουμε πάρει χαμπάρι ότι η ιστορία αυτή συνεχίζεται για λόγους αντεκδίκησης. Για να δει ο ηττημένος ποιος είναι ο νικητής. Πώς κάνουν οι προτεστάντες παρέλαση στη γειτονιά των καθολικών στο Μπέλφαστ; Να έτσι ακριβώς!
    Κι όλα αυτά παρά το γεγονός ότι σ’ όλα τα σχολεία που έχω υπόψη μου ο Σύλλογος Καθηγητών προσπαθεί να δικαιολογήσει τις αδικαιολόγητες απουσίες για να μη μείνει το παιδί, υπάρχουν ακόμη και περιπτώσεις που καθηγητές δεν δίνουν τις κρίσιμες απουσίες για να περαστούν, για να γλιτώσει το παιδί το κόψιμο.
    Ντροπή σας κ.κ. «Εκπαιδευτικοί του Γενικού Λυκείου Λευκίμμης»!

    Σχόλιο από antrikos | 02/04/2009 | Απάντηση

  3. ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΜΑΣ ΛΕΝΕ ΟΙ ΚΚ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΟΤΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΠΕΡΑΣΕ ΤΗΝ Β ΛΥΚΕΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΠΩΣ ΠΑΕΙ ΣΤΗ Γ ΛΥΚΕΙΟΥ ΔΕΝ ΜΑΣ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΝΑ ΠΕΡΝΑΕΙ ΤΙΣ ΤΑΞΕΙΣ ΠΑΡ ΟΛΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΥΓΕΙΑΣ ΤΕΛΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΖΕΡΟΙ ΚΟΛΛΗΜΕΝΟΙ ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΙΚΟΙ ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ ΦΑΣΙΣΤΟΤΡΩΚΤΙΚΑ ΠΩΣ ΕΦΤΑΣΕ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΗΝ Γ ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΤΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΡΕ ΑΝΩΜΑΛΟΙ ΤΥΠΟΙ ΤΟΝ ΓΥΡΝΑΤΕ ΣΤΗΝ Α ΛΥΚΕΙΟΥ ΟΥΣΤ ΝΑ ΜΟΥ ΧΑΘΕΙΤΕ

    Σχόλιο από christos | 04/04/2009 | Απάντηση

  4. Δείτε και το σχόλιο που στάλθηκε από χρήστη μέσω της afphavita.gr αλλά το πέρασε από λάθος σε άλλη σελίδα: https://antrikos.wordpress.com/my-songs/#comment-65

    Το όνομα του σχολιαστή ως «Κλειώ Ιωάννου» δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα, όπως μου είπε έγραψε η ίδια η Κλειώ Ιωάννου:

    Εμείς δεν σας στείλαμε κάποιο σχόλιο. Μερικά από αυτά τα κείμενα που δημοσιεύετε είναι από την alfavita.gr
    Βγάλτε αν θέλετε την υπογραφή Κλειώ Ιωάννου, δεν ευσταθεί γιατί εγώ δεν έκανα ποτέ κάποιο σχόλιο στο μπλογκ σας.
    Ευχαριστώ Κλειώ Ιωάννου

    Σχόλιο από antrikos | 04/04/2009 | Απάντηση

  5. Αυτό που εγώ δεν μπορώ να καταλάβω, είναι πως στο καλό κάποιοι πιστεύουν ότι «κρατούν Θερμοπύλες», όταν στερούν από ένα παιδί 2 χρόνια από τη ζωή του, απλά και μόνο για να ξανακάνει από την αρχή μαθήματα που εκ των πραγμάτων γνωρίζει επαρκώς (για να μην αναφερθώ στα επιπλέον χρήματα που πρέπει να δώσει για την «Δημόσια και Δωρεάν Παιδεία»).

    Στο μυαλό τους μέσα, πως δικαιολογούν το γεγονός ότι ο μαθητής, παρά τις απουσίες του στην Α’ Τάξη, βρίσκεται τώρα στην Γ’;

    Και, κυρίως, πως γίνεται η δικαιοσύνη να είναι ταυτόχρονα «όργανο των πλουσίων» όταν αποφασίζει αντίθετα με τις απόψεις τους και «αμερόληπτη, τυφλή και δίκαιη» όταν αποφασίζει υπέρ τους…

    Σχόλιο από JChrist | 05/04/2009 | Απάντηση

  6. Η δικαιοσύνη είναι όργανο των πλουσίων, όχι επειδή οι πλούσιοι έπιασαν κάθε δικαστή χωριστά για να τον πάρουν με το μέρος τους αλλά γιατί έχουν φτιάξει έτσι τη νομοθεσία, ώστε ένας δογματικός δικαστής να μη έχει μεγάλη ευχέρεια κινήσεων. Αυτό ακριβώς είναι το «μυστικό» στη συγκεκριμένη περίπτωση: Ο δογματικός δικαστής που χρειάζονται οι πλούσιοι για να διευθετούν τις υποθέσεις τους μεταξύ τους και εναντίον των φτωχών, που κρίνει αποστεωμένα έξω από την κοινωνική πραγματικότητα, χωρίς συναισθηματισμό και χωρίς ν’ αναλογίζεται τις κοινωνικές συνέπειες των αποφάσεών του, φτάνει να κάνει ζημιά και στον ίδιο τον πλούσιο.
    Αντιφάσεις ενός αντιφατικού συστήματος. Αν υπήρχε η κατάλληλη οργάνωση για εκμεταλλευτεί αυτές τις αντιφάσεις, τώρα θα ήταν παρελθόν (οι αντιφάσεις και το σύστημα που τις παράγει).

    Σχόλιο από antrikos | 05/04/2009 | Απάντηση


Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: