Για το σοσιαλισμό και στον 21ο αιώνα!

For socialism in the 21st Century too!

Απατηλή συμπεριφορά Cosmote για υπόλοιπα χρόνου ομιλίας

Καταγγελία προς την Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών

Δυστυχώς επανέρχομαι με συναφές θέμα, ύστερα από την τελευταία καταγγελία μου που σας επισυνάπτω, που αφορά την υπηρεσία γνωστοποίησης υπόλοιπου χρόνου ομιλίας και με λύπη μου διαπιστώνω ότι και η αναφορά στην ΕΕΤΤ δεν είναι αποτελεσματική.

Είμαι συνδρομητής στην Cosmote σε δύο γραμμές, την ******** και ******** με πακέτο 1500 λεπτών ομιλίας προς Cosmote και σταθερά και 120 λεπτών ομιλίας προς λοιπές εταιρείες κινητής τηλεφωνίας για το 1η τηλ. σύνδεση και 60 λεπτά για τη δεύτερη.
Η Cosmote παρέχει πληροφορίες υπόλοιπου χρόνου ομιλίας ύστερα από αποστολή SMS στον αριθμό 1256 αφού αναγραφεί στο μήνυμα ο αριθμός 1.
Πλησιάζοντας στο τέλος του χρόνου ομιλίας μου προς κινητά πλην Cosmote, απέστειλα σήμερα 13-2-11 και ώρα 19.24 SMS από το ******** στον αριθμό 1256 για να διαπιστώσω το υπόλοιπο χρόνου ομιλίας προς κινητά πλην Cosmote. Απάντηση έλαβα αμέσως, ώρα 19.25 με την οποία μου γινόταν γνωστό ότι μου απομένει χρόνος 8.13 λεπτών με την ένδειξη «τελευταία ενημέρωση 10-2-11», παρά το γεγονός ότι το μήνυμα το απέστειλα στις 13 και όχι στις 10-2.
Αμέσως έστειλα παρόμοιο μήνυμα και από το ******** για να διαπιστώσω αν η αργοπορία στην ενημέρωση είναι πρόβλημα του δικτύου και έλαβα απάντηση κατά ώρα 19.42
Έκπληκτος διαπίστωσα ότι στην απάντηση αυτή παρεχόταν κανονικά η πληροφορία υπολοίπου χρόνου ομιλίας με την ένδειξη «τελευταία ενημέρωση 13/02 ώρα 19.20.10»!!!
Δηλαδή ο μηχανισμός ενημέρωσης υπολοίπου χρόνου ομιλίας λειτουργεί κανονικά αλλά, προφανέστατα, είναι ρυθμισμένος να δίνει παρωχημένες πληροφορίες σε όσους έχουν καταναλώσει το χρόνο ομιλίας τους, παριστώντας τους ψευδώς ότι έχουν υπόλοιπο χρόνου ομιλίας δεδομένου ότι κανείς δεν φαντάζεται ότι σ’ ένα ηλεκτρονικό και αυτόματο σύστημα παροχής πληροφορίας η πληροφορία αυτή θα είναι τόσο παρωχημένη.
Η απατηλή αυτή πληροφόρηση γίνεται προκειμένου να παρασύρει τον καταναλωτή να πραγματοποιήσει κλήσεις με εικαζόμενο χρόνο ομιλίας, ο οποίος όμως πλέον δεν υπάρχει και να χρεωθεί τις κλήσεις κανονικά εκτός του πακέτου του, ενώ αν γνώριζε ότι δεν έχει προπληρωμένο χρόνο πιθανώς θα κατέφευγε σε άλλο τρόπο επικοινωνίας.
Η τεχνική αυτή είναι μια από τις πολλές τεχνικές μάρκετινγκ, η οποία δεν θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ευθέως απατηλή, καθώς δεν δίνει ψευδή στοιχεία αλλά παρωχημένα και ο καταναλωτής πρέπει να προσέχει την ημερομηνία «ενημέρωσης» ώστε να υποθέσει αν έχει χρόνο ή όχι.
Περαιτέρω, η Cosmote, δίνοντας κατ’ αυτό τον τρόπο την παρωχημένη πληροφορία παραβιάζει την υποχρέωσή της να ενημερώνει εγκαίρως τον καταναλωτή για τα στοιχεία των κλήσεών του, τα οποία πρέπει να είναι ανά πάσα στιγμή προσβάσιμα.
Επειδή η ανωτέρω συμπεριφορά δεν αφορά εξατομικευμένο παράπονο κατά της Cosmote που αφορά στο πρόσωπό μου αλλά πάγια και γενικευμένη πρακτική της έναντι όλων των καταναλωτών προκειμένου να τους παραπείθει να προβαίνουν σε κλήσεις με χρέωσή τους πέραν του προπληρωμένου χρόνου ομιλίας, αποστέλλω την καταγγελία αυτή απευθείας στην Αρχή σας και παρακαλώ για τις ενέργειές σας.

13/02/2011 - Posted by | Πολιτική, βεβαίως!

5 σχόλια »

  1. Ακριβως το ίδιο συνέβη και σε μένα σημερα 5/4/2012 . Στις 10 : 40 έμεινε κατα λαθος το κινητό μου ανοιχτό για 50 λεπτά σε κληση προς άλλο δικτυο κινητής όχι cosmote . Αμέσως απέστειλα μήνυμα στο 1256 και μου απαντησαν αμέσως ότι έχω υπολοιπο χρονου ομιλίας προς άλλα δίκτυα 46 λεπτά . Η ενημέρωση όμως είχε χρόνο 10¨40 πμ δηλαδή πριν το επίμαχο τηλεφώνημα που μου κατανάλωσε όλον τον υπολοιπο χρόνο ομιλίας. Θεωρώντας ότι υπάρχει καποια καθυστέρηση στην ενημερωση της σχετικής υπηρεσίας απεστειλα δεύτερο και τρίτο και τέταρτο μηνυμα . Μεχρι τώρα 1¨30 μμ εξακολουθούν να μου παντούν ότι έχω υπολοιπο 46 λεπτά με χρονο ενημέρωσης την 10:40 !!! δηλαδή πριν ακριβως την κληση που μου εξάντλησε το χρονο ομιλιας. Ειναι σαφές ότι αυτό γίνεται επι σκοπό . Μπαίνοντας στο διαδίκτυο διαπίστωσα με έκπληξη ότι την παραπλανητική αυτή τακτική την έχουν αντιληφθεί και άλλοι .

    Σχόλιο από sf | 05/04/2012 | Απάντηση

  2. Οι τύποι είναι απαράδεκτοι….
    θα συμφωνήσω μαζί σας.
    Στη δική μου περίπτωση, ξαφνικά έχω 2 και κάτι λεπτά χρόνου για να πραγματοποιήσω κλήσεις σε συνδρομητές cosmote….σε sms που έλαβα την 25/4, για τις κλήσεις προς cosmote έιχα 1014 λεπτά χρόνου ομιλίας. Σε καμία περίπτωση δεν κατανάλωσα τόσο χρόνο..σχεδόν δεν το χρησιμοποιώ..
    όλα αυτά, μερικές ώρες πριν ανανεωθεί το πακέτο του καρτοσυμβολαίου, το πρωί θα λάβω 542 sms περί ανανέωσης του χρόνου…
    καταλήγω, λοιπόν, να γράφω εδώ διότι, πριν από λίγο αντιήφθηκα πως είναι η 3η ή 4η φορά που συμβαίνει το ίδιο πράγμα μερικές ώρες πριν λήξει ο μήνας και γίνει η ανανέωση στο χρόνο ομιλίας.
    Και όσο γράφω, αντιλαμβάνομαι, πως πριν αρχίσει να «παραπονιέται» η κοπελιά σε μία κλήση που επιχείρησα προς cosmote, «έχετε 2΄και μπλα μπλα», 2 ώρες νωρίτερα έκανα κλήση πάλι προς cosmote χωρίς απάντηση και δεν άκουσα κάποια προειδοποίηση για το χρόνο…
    Καταλήγω στο συμπέρασμα πως αυτό γίνεται σκόπιμα, διότι, αν δεν κάνω λάθος, το υπόλοιπο του χρόνου που δεν εχει καταναλωθεί, προστίθεται σε αυτό του επόμενου μήνα..
    Τέλος, αν δεν γίνεται σκόπιμα, δεν είναι δυνατόν σε τόσο μικρό διάστημα να κατανάλωσα 1014 λεπτά (15 ώρες περίπου)..

    Σχόλιο από vx | 06/05/2012 | Απάντηση

  3. AKΡΙΒΟΣ ΠΑΘΕΝΟ ΚΑΙ ΕΓΩ ΦΙΛΕ?

    Σχόλιο από george mpakidis | 11/01/2013 | Απάντηση

  4. Συμφωνώ απολύτως, το ίδιο παρατήρησα κι εγώ και μάλιστα δείχνει απολύτως σκηνοθετημένο καθώς σήμερα που ζήτησα πληροφορίες μετά από μια μακρόχρονη συνδιάλεξη που έκανα χθες μου έδωσε υπόλοιπο μέχρι ακριβώς την ώρα ΠΡΙΝ να αρχίσω τη συνδιάλεξη !! Καταφανέστατη προσπάθεια εξαπάτησης με παραπλανητικά τεχνάσματα παρωχημένης ενημέρωσης. Πλέον θεωρώ ότι κάτι τέτοια υποτιμούν τη νοημοσύνη μας και θα πρέπει να τιμωρούνται παραδειγματικά. Έχει καταντήσει αηδία αυτή η διαρκής προσπάθεια αποπροσανατολισμού και παρα-ενημέρωσης από τους πάντες γύρω μας. Α Π Α Ρ Α Δ Ε Κ Τ Ο!

    Σχόλιο από ΜΠΑΜΠΗΣ | 29/04/2013 | Απάντηση

  5. το θέμα είναι αν μπορούμε όλοι εμείς που υπήρξαμε θύματα να βρούμε κάπου το δίκιο μας….. !!!!! το έχει ψάξει κανείς? το γεγονός πως αναφέρουν την ώρα τελευταίας ενημέρωσης τους βγάζει τυπικά «λάδι»… και αν θυμάμαι καλά παλαιότερα υπήρχαν παράπονα και επειδή δέν υπήρχε αυτή η διευκρίνηση αναγαστήκαν και κάναν επιστροφές σε απόμενους λογαριασμούς πελατών συμβολαίων….

    Σχόλιο από alexandros angelopoulos | 08/05/2013 | Απάντηση


Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: