Για το σοσιαλισμό και στον 21ο αιώνα!

For socialism in the 21st Century too!

Πασχαλιάτικη Πολιτική Οικονομία

Μια και διερχόμαστε τις Άγιες τούτες Μέρες  θ’ αφιερώσουμε και λίγο χώρο στους θεολογικούς όρους του μαρξισμού για να καταλαβαινόμαστε τώρα που θα πάμε στη διαδήλωση της Μ. Παρασκευής και στα συλλαλητήρια του Πάσχα πολύ δε περισσότερο που η Ανάσταση (εργατική τάξη στην εξουσία) και η Δευτέρα Παρουσία (κατάργηση της εργατικής τάξης και της εξουσίας) αποτελούν στρατηγικούς πολιτικούς μας στόχους:

Ορθόδοξος Κομμουνιστής: Αυτός που ακολούθησε πιστά την ΕΣΣΔ σε όλες τις φάσεις της, εκθειάζοντας από Στάλιν μέχρι Γκορμπατσιόφ και κάνοντας κωλοτούμπες κάθε φορά που η ΕΣΣΔ άλλαζε πολιτική και θέσεις για την ανάπτυξη του παγκόσμιου εργατικού κινήματος και την οικοδόμηση του σοσιαλισμού εντός της. Άρχισε να βρίσκει το βηματισμό του προς το μαρξισμό μετά την κατάρρευση της ΕΣΣΔ αλλά ακόμη τρεκλίζει. Είναι τόσο ορθόδοξος όσοι κι οι Χριστιανοί που ισχυρίζονται ότι είναι ορθόδοξοι, δηλ. καθόλου. Χαρακτηριστικό ορθόδοξο κομμουνιστικό κόμμα στην Ελλάδα, το ΚΚΕ.
Καθολικός Κομμουνιστής: Αυτός που προσπαθεί να μαζέψει υπό μία στέγη όλους τους περίπου ομοϊδεάτες του παρόλες τις μεταξύ τους αντιφάσεις, χωρίς να ενδιαφέρεται να τις συγκεράσει ή έστω να τις συνθέσει. Σχετίζεται, συνήθως, με μεσαία στρώματα δημοσιοϋπαλληλίας και πιο πολύ τον ενδιαφέρει η σύναψη συμμαχιών με τμήματα της αστικής τάξης που θα του δώσει πλούτο και εξουσία παρά η κομμουνιστική Δευτέρα Παρουσία, που την έχει όμως στο πίσω μέρος του μυαλού του αλλά προς Θεού, όχι βία. Είναι τόσο καθολικός όσο κι οι Χριστιανοί που ισχυρίζονται ότι είναι καθολικοί, δηλαδή καθόλου. Χαρακτηριστικό καθολικό κομμουνιστικό κόμμα στην Ελλάδα ο ΣΥΡΙΖΑ.
Προτεστάντης Κομμουνιστής: Αυτός πάλι δεν είναι ένας μόνος του αλλά ένας γαλαξίας κομμουνιστών, όπου κάθε 2-3 μαζεύονται και συγκροτούν και από μια πολιτική οργάνωση για να διαμαρτυρυθούν για τα κακώς κείμενα του εργατικού κινήματος αλλά στην πραγματικότητα για να συντηρήσουν το μαγαζάκι τους και να μη τους το κλείσει το θεολογικό μονοπώλιο. Θεωρούν ότι είναι μαρξιστές κατά το χωρίο: οὗ γάρ εἰσιν δύοτρεῖς συνηγμένοι εἰς τὸ ἐμὸν ὄνομα, ἐκεῖ εἰμι ἐν μέσῳ αὐτῶν. Είναι τόσο διαμαρτυρόμενοι όσο κι οι Χριστιανοί που ισχυρίζονται ότι είναι διαμαρτυρόμενοι, δηλαδή καθόλου. Χαρακτηριστική προτεσταντική πολιτική οργάνωση στην Ελλάδα η τόσο χαλαρή και ετερογενής όσο και το π.σ.ε., ΑΝΤΑΡΣΥΑ.
Γιαχωβάς Κομμουνιστής: Αυτός παίρνει τα τσιτάτα από τους κλασικούς και τα ερμηνεύει κατά γράμμα. Όπως ο ΜτΙ πιάνει μια φράση στην Καινή Διαθήκη ότι ο Χριστός κρεμάστηκε επί ξύλου και τον συμβολίζει όχι σταυρωμένο αλλά παλουκωμένο, έτσι κι ο Γιαχωβάς Κομμουνιστής πιάνει τη φράση «προλετάριοι όλων των χωρών ενωθείτε!» και καλεί σε συναδέλφωση με τους ναζί στρατιώτες, ενώ το χούι της αρχειακής μελέτης του μαρξισμού είναι αντίστοιχο με τη μελέτη της Αγ. Γραφής. Μελετά τόσο το μαρξισμό, όσο και οι ΜτΙ την Αγ. Γραφή, δηλαδή καθόλου. Χαρακτηριστικές γιαχωβάδικες πολιτικές οργανώσεις οι διάφορες παλαιο-τροτσκιστικές (ΟΚΔΕΕΕΚ κλπ.).
Ανένταχτος Κομμουνιστής: Αυτός δεν θεωρείται κομμουνιστής από τους υπόλοιπους κομμουνιστές αλλά μόνο κατά αυτοπροσδιορισμό. Είναι η απαραίτητη εκλογική βάση που διαμορφώνει τη δύναμη των κομμουνιστικών κομμάτων και το συσχετισμό μεταξύ τους, καθώς δίνει την ψήφο του και την οικονομική του στήριξη και μόνο τότε τον θυμούνται τα κομμουνιστικά ιερατεία, ενώ όλο το υπόλοιπο διάστημα του τονίζουν πόσο οπορτουνιστής είναι που δεν οργανώνεται. Μάλιστα ποτέ δεν του πέφτει λόγος για τη διαμόρφωση της πολιτικής του κόμματος που ψηφίζει αλλά το αντίθετο, οφείλει να την αποδέχεται και να μη διαφωνεί διότι θα πάει στην Κόλαση. Κύριο καθήκον του να ρίχνει την ψήφο του και να συμμετέχει σε λατρευτικές εκδηλώσεις, όπως τις γνωστές απεργίες και πορείες που καταλήγουν σε ουζάκι. Αυτός σε αντίθεση με όλους τους παραπάνω είναι ο μόνος που μοιάζει με το Χριστιανό Πιστό που αντίστοιχα δεν τους πέφτει ποτέ λόγος για τα ενδοεκκλησιαστικά ενώ το μόνο καθήκον του είναι να ρίχνει στο παγκάρι και να πηγαίνει Χριστούγεννα & Πάσχα στην Εκκλησία, ώστε το ιερατείο της να περηφανεύεται ότι της ανήκει το 97% του ελληνικού (εννοεί όχι πακιστανικού στη Ελλάδα) πληθυσμού.

Καλή επ-Ανάσταση
Κι ελπίζω όλοι οι παραπάνω να ειδωθούμε στις μαζικές εκδηλώσεις του Λαού τώρα το Πάσχα, τις διαφορές μας θα τις έχουμε αλλά δεν είναι ανάγκη να σφαχτούμε.

09/04/2012 - Posted by | Πολιτική, βεβαίως!

Δεν υπάρχουν σχόλια.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: