Για το σοσιαλισμό και στον 21ο αιώνα!

For the socialism in the 21st Century too!

Μπογιόπουλος δαγκωτό

Τι λέτε; Τώρα με το σταυρό, το ΚΚΕ θα κατεβάσει το Μπογιόπουλο υποψήφιο να πάρει κάνα 15%; Και δεν θα ‘ναι απλώς 15%, θα ‘ναι και κριτική του λαού στη γραμμή του, αν π.χ. το 60% των ψηφοδελτίων έχει σταυρό στ’ όνομά του. Ή θα τηρήσει τη δήθεν ιδεολογική του καθαρότητα για ν’ αποφύγει ταυτόχρονα και την κριτική, χώνοντας το μαχαίρι ακόμη πιο βαθιά στην κοιλιά του; Και άραγε μια τέτοια ψήφους του λαού δεν θα είναι κριτική στη λειτουργία του κομματικού μηχανισμού που θα φέρει ένα παραγκωνισμένο πρώην στέλεχος θριαμβευτή, το ίδιο στέλεχος που δεν κατάφερε να εκλεγει αντιπρόσωπος στο Συνεδριο; Δεν θα δείχνει την αναντιστοιχία λαϊκής βάσης με την ηγεσία;

Πάντως, αν το κάνει, εγώ ΜΠΟΓΙΟΠΟΥΛΟ ΜΟΝΟΣΤΑΥΡΙΑ, όχι γιατί συμφωνώ με τους στοχους του ΑΑΔΜ που έχουν τη χρουσσοφική επιρροή περί ειρηνικής μετάβασης αλλά επειδή ένα ΑΑΔΜ (όχι το πεθαμένο) καλεί το λαό να κατακτήσει επιμέρους πολιτικές νίκες, όπως η έξοδος από ΟΝΕ, ΕΕ, ΝΑΤΟ, εθνικοποιήσεις κλπ., χωρίς να προϋποθέτει και αλλαγή της τάξης που κατέχει την εξουσία, κατανοώντας όμως ότι οι πολιτικές αυτές νίκες ουσιαστικά αδυνατίζουν την τάξη που κυβερνά. Μέσα από το ΑΑΔΜ ή όπως αλλιώς κι αν ονομάζεται οι ρεφορμιστές μπορούν να χτυπιούνται για τον ειρηνικό δρόμο κι οι επαναστάτες να προχωρήσουν στην Επανάσταση. Μέσα από τη «Λαϊκή Συμμαχία» δεν μπορεί να επιτευχθεί κανείς στόχος και στην πραγματικότητα αναμένεται μια μαγική στιγμή που οι εργαζόμενοι θα μεταστρέψουν τη συνειδησή τους και θ’ αποφασίσουν την Επανάσταση, ο ιδεαλισμός στο απόγειό του.

Παρόλα αυτά υπάρχουν μεγάλες πιθανότητες να τον βάλει υποψήφιο, καθώς πέραν των πολιτικών διαφορών τους, το ΚΚΕ έχει καταντήσει κόμμα του συστήματος με σκοπό την απορρόφηση της λαϊκής δυσαρέσκειας, οπότε μια εκλογική νίκη και τη διαπραγματευτική του θέση έναντι της αστικής τάξης θα βελτιώσει και την κρατική χρηματοδότηση που τόσο χρειάζεται θ’ αυξήσει.

Βέβαια, το ΜΠΟΓΙΟΠΟΥΛΟΣ ΜΟΝΟΣΤΑΥΡΙΑ παίζεται. Αν υπάρχει μια τετράδα με τις ίδιες αντιλήψεις, ενάντια στην καταστροφική γραμμή της «Λαϊκής Συμμαχίας» τότε να δείτε πανηγύρια μέσα στο ΚΚΕ, που δεν θα βγάλει η «γραμμή» κανέναν ευρωβουλευτή.

Θα τολμήσουν; Άραγε, η επιβίωση της ηγετικής ομάδας είναι πιο σημαντική από την επιβίωση του κόμματος; Η ηγετική ομάδα, πάντως, να μη νομίζει ότι θα τη γλιτώσει. Όπως θα τιμωρηθούν αυτοί που παρέδωσαν τη Χώρα, τον πλούτο της, το Λαό της και την Εθνική Ανεξαρτησία, έτσι θα τιμωρηθεί κι η ηγετική ομάδα που παρέδωσε αμαχητί το ΚΚΕ στην αστική τάξη, θα τιμωρηθεί από την ίδια της τη λαϊκή βάση σε κάτι πολύ χειρότερο από τη φυλακή, σε ανυποληψία.

12/02/2014 - Posted by | Πολιτική

6 Σχόλια »

  1. Είναι φανερό ότι δεν γνωρίζεις ούτε τι είναι ΚΚΕ, ούτε πως δρουν και συμπεριφέρονται τα μέλη και τα στελέχη του. Τα ψηφοδέλτια επανδρώνονται από όσους μπορούν να συνεισφέρουν στην εκλογική δύναμη, και εκλέγονται εκείνοι που το κόμμα αποφάσισε να εκλεγούν για να δουλέψουν στις συγκεκριμένες θέσεις. Δεν υπάρχουν στο ΚΚΕ ούτε προσωπικές ίντριγκες στο ποιος θα εκλεγεί ούτε βεβαίως ενδοκομματικοί εμφύλιοι που θα εκφραστούν σε κάλπες και ψήφους. Όσοι (σπανιότατα) εκλέγονται παρά την απόφαση του κεντρικού οργάνου, παραιτούνται την επόμενη στιγμή ΜΟΝΟΙ τους. Και αυτό θα έκανε και ο Μπογιόπουλος. Αν αμφιβάλεις κοίτα εδώ: http://faros.wordpress.com/2013/11/29/eimai-kommounistis-ilithie/
    Από την άλλη είναι φανερό ότι δεν γνωρίζεις την διαφορά της Λαϊκής Συμμαχίας από το ΑΑΔΜ. Μάλλον πληροφορείσαι από αντιΚΚΕ πηγές και όχι από τις ίδιες τις αποφάσεις των συνεδρίων του ΚΚΕ. Λες για παράδειγμα ότι: «Μέσα από τη “Λαϊκή Συμμαχία” … αναμένεται μια μαγική στιγμή που οι εργαζόμενοι θα μεταστρέψουν τη συνειδησή τους και θ’ αποφασίσουν την Επανάσταση..» Αν διάβαζες την απόφαση του 19ου Συνέδριου θα έβλεπες εύκολα ότι στόχος είναι ακριβώς το αντίθετο. Δεν έρχεται η επανάσταση όταν αλλάξουν οι συνειδήσεις, αλλά οι συνειδήσεις αλλάζουν όταν έρχεται η επανάσταση. Λαϊκή Συμμαχία είναι η κοινωνική συμμαχία γύρω από μικρούς και μεγάλους στόχους. Κοινωνικούς, οικονομικούς και πολιτικούς. Η διαφορά είναι ότι και ο ποιο μικρός και ασήμαντος στόχος πρέπει να συνδέεται πάντοτε με την επαναστατική προοπτική. Αυτό λέει το 19ο Συνέδριο, αυτό έλεγε και το 15ο !!! (παράξενο ε;;)
    Πολλά είπα. Τα ξαναλέμε.

    Σχόλιο από Ηλίας | 06/03/2014 | Απάντηση

    • Δεν μ’ ενδιαφέρει να βγει ο Μπογιόπουλος. Μ’ ενδιαφέρει να πάρει τις περισσότερες ψήφους, θα έλεγα ακόμη καλύτερα τα μισά ψηφοδέλτια να τον σταυρώνουν, ώστε να πάρετε το μήνυμα ότι ο λαός δεν εγκρίνει τις θέσεις του 19ου που είναι καταστροφικές για το εργ. κίνημα και ν’ ανακόψετε την τροτσκιστική διολίσθηση του ΚΚΕ, που για πρώτη φορά στην ιστορία του απαξιώνει όλη την προηγούμενη διαδρομή του, βλέπει παντού οπορτουνιστές, θεωρεί ότι ήταν λάθος τα Λαϊκά Μέτωπα ως γενική πολιτική της Γ΄ Διεθνούς επειδή τάχα είχε το πάνω χέρι η σοσιαλδημοκρατία και η αστική τάξη, μεταξύ των οποίων και το ΕΑΜ, διαστρεβλώνει το χαρακτήρα του αγώνα του ΔΣΕ που ήταν αγώνας εθνικής απελευθέρωσης ενάντια στο μοναρχοφασισμό και τους Αγγλοαμερικάνους και όχι σοσιαλιστική επανάσταση, χαρακτηρίζει εσφαλμένη την πολιτική της ΕΔΑ που δεν τη χάραξε η ηγεσία Κολιγιάννη αλλά η ηγεσία Ζαχαριάδη (Εθνική Δημοκρατική Αλλαγή – Ειρήνη, Δημοκρατία, Αμνηστία), θεωρεί οπορτουνιστική την περίοδο Φλωράκη λόγω της θεωρίας των σταδίων (Πραγματική Αλλαγή – Δημοκρατία του Λαού – Σοσιαλισμός) -άλλο ήταν το πρόβλημα εκείνης της περιόδου και όχι τα λεγόμενα στάδια-, και σήμερα θεωρεί ότι ο αγώνας για Εθνική Ανεξαρτησία είναι αγώνας υπέρ μερίδων της αστικής τάξης, όταν δεν υπάρχει ούτε ένα συγκροτημένο τμήμα της που να μην επιδιώκει την επικυριαρχία του ξένου παράγοντα.

      Ο Μπογιόπουλος λοιπόν δεν είναι πρόσωπο, αλλά αυτά που έγραψε στον προσυνεδριακό διάλογο. Αυτές οι θέσεις θα κριθούν αν υπερψηφιστεί, αν τολμήσει το ΚΚΕ και τον βάλει υποψήφιο.

      Σχόλιο από antrikos | 06/03/2014 | Απάντηση

      • Σου μιλάω με κάθε ειλικρίνεια και χωρίς διάθεση αντιπαράθεσης. Κάνεις λάθος σε όσα λες για το ΚΚΕ.
        1_ Καμιά σχέση δεν έχει η πολιτική του ΚΚΕ με τροτσκιστική λογική. Άλλωστε φαίνεται από το γεγονός ότι όλες οι τροτσκιστικές αποχρώσεις εντείνουν την πολεμική στο κατηγορώντας μας για σταλινισμό.
        2_ Δεν ήταν λάθος η τακτική των Λαϊκών Μετώπων επειδή είχε το πάνω χέρι η σοσιαλδημοκρατία, αλλά επειδή επειδή ενσάρκωνε συμμαχία εργατών με μέρος της αστικής τάξης. Η εργατική τάξη εγκατέλειπε έτσι τον ιστορικό της ρόλο να προπαγανδίζει και να προετοιμάζει την επανάσταση. Και πρόσεξε: η ιστορία δεν δικαιώνει αυτήν την θέση αλλά αντίθετα αυτή η θέση είναι συνέπεια μελέτης της ιστορίας.
        3_ Ο αγώνας του ΔΣΕ είναι η κορυφαία στιγμή του επαναστατικού κινήματος και ήταν αγώνας διεκδίκησης της εξουσίας. Πρέπει να αναρωτηθείς γιατί το ΕΑΜ ενώ είχε την εξουσία στα χέρια του την παρέδωσε μέσα από Βάρκιζες και υποχωρήσεις; Τι έδωσε η συμμετοχή του ΕΑΜ στην κυβέρνηση εθνικής ενότητας; Με βάση ποια τακτική και στρατηγική ακολουθήθηκε αυτήν την πορεία;
        4_ ΕΔΑ = Συνασπισμός. Ίδια λογική σε διαφορετικές εποχές. Κοινός στόχος η διάλυση του αυτόνομου κόμματος της εργατικής τάξης. Θυμίζω ότι στην ίδια κατεύθυνση το 58 αποφασίστηκε η διάλυση των ΚΟΒ του ΚΚΕ.
        5_ Οι απόψεις που εξέφρασε ο Μπογιόπουλος δεν απηχούν τις απόψεις της κομματικής βάσης. Υπάρχει μια λαθεμένη αντίληψη ότι η ηγεσία επιβάλει τις απόψεις της στην βάση. Η αλήθεια είναι ακριβώς αντίστροφη. Η σημερινή πολιτική «γραμμή» είναι η ωρίμανση απόψεων και θέσεων που αγκάλιασε το σύνολο των κ.μ. και έφτασε στην ανάδειξη μιας τέτοιας Κ.Ε.

        Φίλε Αντρέα, η συνεργασία προσώπων και δυνάμεων, το κοινωνικό μέτωπο, η Λαϊκή Συμμαχία δηλαδή είναι μονόδρομος για την οριστική λύση των λαϊκών προβλημάτων. Απλά πρέπει να αποσυνδεθεί από πρακτικές δημιουργίας πλαστών σχημάτων, που μοιάζουν με πόλους συσπείρωσης αλλά δεν είναι τίποτε άλλο από τεχνητά σχήματα που γεννούν οι τοίχοι των γραφείων. Ενότητα στην βάση. Ενότητα στους αγώνες. Όλα τα άλλα είναι λόγια του αέρα.

        Σχόλιο από Ηλίας | 07/03/2014 | Απάντηση

        • Τώρα, κοίταξε, δεν θέλω να σε στεναχωρήσω, αλλά οι τροτσκιστές υπερθεματίζουν στον νέο πρόγραμμα της «Λαϊκής Συμμαχίας». Δες εδώ: http://www.marxismos.com/greece-menu/greece-politics-menu/greece-politics-kke-menu/greece-politics-kke-conferences-menu/1802-anoixto-gramma-stoys-syntrofoys-toy-kke.html
          Αφού περάσουν γενεές 14 για σταλινισμό κλπ. καταλήγουν στο συμπέρασμα (κεφάλαιο: Η αλλαγή του προγράμματος είναι στη σωστή κατεύθυνση) που είναι η σύγκλιση των θέσεων. Δες κι εδώ http://www.eek.gr/index.php/politics/1564-19-kke όπου διατυπώνεται η ίδια, ως άνω αντίληψη με σκληρή κριτική στο «σταλινισμό» αλλά τελικά συμφωνία στο ότι η Ελλάδα δεν είναι εξαρτημένη Χώρα ότι είναι σχεδόν ιμπεριαλιστική, όπου παρατίθεται ακριβώς η άποψη που εξέφρασες κι εσύ για τα Λαϊκά Μέτωπα.

          Το γεγονός ότι οι θέσεις αυτές καλύπτονται από ένα σταλινικό μανδύα και μια αγιογραφία του Στάλιν, δεν σημαίνει ότι απηχούν και την αντίληψη της ένδοξης β΄ περιόδου της Γ΄ Διεθνούς για την πολιτική των συμμαχιών (στην α΄ περίοδο κυριαρχούσαν οι πολιτικές Μπουχάριν & Τρότκσι -του Τρότσκι αδρανειακώς καθώς είχε ήδη φύγει από την ΕΣΣΔ- περί σοσιαλφασισμού και εξίσωσης της ρεφορμιστικής σοσιαλδημοκρατίας με το φασισμό) και την ίδια την ιστορία του ΚΚΕ που από το 1934 και εξής μέχρι και πρόσφατα ήταν πολιτική ευρέων συμμαχιών, η μόνη πολιτική που έφερε τα ΚΚ στην κυβέρνηση και την εργ. τάξη στην εξουσία. Αυτή είναι και η παγκόσμια πρωτοτυπία της πολιτικής γραμμής: τροτσκιστική διολίσθηση με σταλινικό μανδύα. Άλλωστε λέγοντας «Δεν ήταν λάθος η τακτική των Λαϊκών Μετώπων επειδή είχε το πάνω χέρι η σοσιαλδημοκρατία, αλλά επειδή επειδή ενσάρκωνε συμμαχία εργατών με μέρος της αστικής τάξης» επαναλαμβάνεις ακριβώς την τροτσκιστική κριτική για τα Λαϊκά Μέτωπα και ταυτόχρονα -κι αυτό είναι ακόμη χειρότερο- υιοθετείς αντίληψη ηττοπάθειας (ντεφετισμός στην «ξύλινη» γλώσσα), ότι δηλαδή σ’ ένα Λαϊκό Μέτωπο δεν είναι δυνατό να έχει το πάνω χέρι η εργ. τάξη, να κάνει πράξη αυτό που έλεγαν οι Μ-Ε στο Μανιφέστο: Να γίνει η εργατική τάξη κυρίαρχη τάξη του Έθνους.

          Παρεμπιπτόντως, τα Λαϊκά Μέτωπα γενικά την εποχή που συστάθηκαν νίκησαν. Η ήττα ήταν μόνο στην Ελλάδα και την Ισπανία υπό άλλες συνθήκες. Στη Γαλλία είχαμε εκλογική νίκη διότι δεν είχαμε περίοδο ένοπλου αγώνα καθώς και αργότερα το αντίσοιχο ΕΑΜ δεν ήταν μαζικό, πράμα που μπορεί να μη φαίνεται σπουδαίο αλλά αυτή η νίκη καθόρισε τις κατακτήσεις των εργαζομένων στο δυτικό κόσμο και στη διατύπωση νέου εργ. δικαίου που κράτησε 80 χρόνια και σήμερα μόνο αποδιαρθώνεται, επειδή τώρα μας βρήκαν μπόσικους και αυτή είναι η πολιτική μας ευθύνη: Η αποδιάρθρωση έγινε στη δική μας βάρδια, εμείς δεν καταφέραμε, μέχρι στιγμής, να την αντιμετωπίσουμε. Στην Ισπανία είχαμε ήττα μετά από σκληρό πόλεμο και πλήρη στήριξη όλων των ιμπεριαλιστικών δυνάμεων στον Φράνκο, οπότε η μάχη ήταν άνιση και για το λόγο επίσης ότι ο ισπανικός λαός ήταν πλήρως διχασμένος (από 35% είχαν οι δύο αντίπαλες παρατάξεις, σε αντίθεση με τα άλλα Λαϊκά Μέτωπα που είχαν στήριξη από το 70% του λαού περίπου), στην Ελλάδα είχαμε ήττα λόγω της αδυναμίας της ηγεσίας ν’ αντιληφθεί και εκμεταλλευτεί τις αντιθέσεις εντός του συμμαχικού στρατοπέδου, ουσιαστικά όχι λόγω του Δεκέμβρη αλλά λόγω της Βάρκιζας, και σ’ όλες τις άλλες περιπτώσεις είχαμε νίκη: Γιουγκοσλαβία, Αλβανία, Κίνα, Βιετνάμ, Λάος, Κορέα, ανεξαρτήτως του πώς κατέληξαν 30 και 40 χρόνια μετά αυτά τα καθεστώτα (άλλες είναι οι αιτίες κι όχι τα Λαϊκά Μέτωπα) και αργότερα πάλι με Λαϊκά Μέτωπα είχαμε την αποτίναξη του αποικιακού ζυγού στον λεγόμενο Γ΄ Κόσμο και αν η Κίνα δεν περνούσε με την μεριά των ΗΠΑ, ώστε να δυσκολέψει τη διεθνιστική πολιτική της ΕΣΣΔ και την απορρόφηση πόρων για την ενίσχυση του παγκόσμιου κινήματος, τώρα ο καπιταλισμός θα ήταν παρελθόν. Η ιστορία, όμως, δεν γράφεται με ΑΝ.

          Τέλος, όταν αναφέρομαι στη βάση, δεν αναφέρομαι στα μέλη του ΚΚΕ αλλά στο λαό που το ψηφίζει που ενώ είναι μαζί του το αποδοκιμάζει όταν παίρνει το λάθος δρόμο, όπως έγινε και με τις τελευταίες εκλογές: Ο λαός του ΚΚΕ δεν έγινε σε μια μέρα ΣΥΡΙΖΑ. Ρίχνοντας την ψήφο στο ΣΥΡΙΖΑ δεν υπερψήφισε το ΣΥΡΙΖΑ ούτε προσχώρησε ιδεολογικά σ’ αυτόν ούτε έγινε σε μια νύχτα ρεφορμιστικής & οπορτουνιστικής αντίληψης. Ρίχνοντας ΣΥΡΙΖΑ καταψήφισε το ΚΚΕ στέλνοντας ένα μήνυμα ηχηρότατο, το οποίο όμως η οργανωμένη βάση αρνήθηκε επίμονα, προκλητικά και απαξιωτικά προς το λαό να λάβει υπόψη, ρίχνοντας το βάρος στον ίδιο το λαό και την πολιτική του «ανωριμότητα». Όσοι δε το επεσήμαναν δεν κατάφεραν καν να εκλεγούν αντιπρόσωποι.

          Τέλος, θέλω να επισημάνω το εξής και ζητώ συγνώμη για το μακροσκελές σχόλιο: Τα Λαϊκά Μέτωπα δεν είναι συμμαχία της εργ. τάξης με τμήματα της αστικής. Είναι πολιτική προσέλκυσης των εργαζομένων τάξεων που επηρεάζονται από την αστική ιδεολογία και ακολουθούν τα αστικά κόμματα και δεν έχουν ακόμη αποφασίσει να αγωνιστούν κατά του καπιταλισμού. Τα Λαϊκά Μέτωπα ακριβώς στόχο έχουν να συσπειρώσουν τους εργαζόμενους και μέσα από μια διαρκή πάλη για την επίτευξη των στόχων (π.χ. τσάκισμα του φασισμού) να καταδείξουν στους εργαζόμενους ότι ο μόνος δρόμος είναι ο σοσιαλισμός, ότι οι νίκες εντός του ΛΜ είναι προσωρινές μεν αναγκαίες δε. Σ’ αυτό το πλαίσιο δεν επιτρέπεται ο αποκλεισμός ενός αστικού προοδευτικού κόμματος από ένα Λαϊκό Μέτωπο, καθώς εκφράζει εργατικά στρώματα με αστική συνείδηση, όμως στην πράξη οι βολεμένοι αστοί, παρόλο που μπορεί να εκφράζονται από αστικό κόμμα Λαϊκού Μετώπου, δεν πρόκειται να προσχωρήσουν σ’ αυτό, τό ‘χει επιβεβαιώσει άλλωστε κι η ιστορία.

          Σχόλιο από antrikos | 07/03/2014 | Απάντηση

  2. Κατ’ αρχάς ας κλείσουμε το θέμα κατά πόσο είναι τροτσκιστικό το ΚΚΕ γιατί είναι άνευ ουσίας. Παρ’ όλα αυτά θα σου ξαναπώ : Μίλησα ότι οι ομάδες αυτές κατηγορούν το ΚΚΕ για σταλινισμό. Η όποια συμφωνία τους (τάχα) με το πρόγραμμα του ΚΚΕ είναι άλλο ζήτημα. Και αυτό όχι μόνο φαίνεται στα επισυναπτόμενα κείμενα αλλά το υπογραμμίζεις και εσύ ο ίδιος. Πάντως αν το ΚΚΕ είναι τροτσκιστικό τότε υπάρχει μια παγκόσμια πρωτοτυπία: Τροτσκιστικό κόμμα να τυπώνει και να κυκλοφορεί τα άπαντα του Στάλιν!!!
    Αυτή η κατηγορία για το ΚΚΕ, (που παρεπιπτόντας ξεκινάει από τους νεοτροτσκιστές που αποχώρισαν το 89 από το ΚΚΕ και οι οποίοι σήμερα συνεργάζονται με τροτσκιστικές ομάδες στα πλαίσια της ΑΝΤΑΡΣΥΑ), ουσιαστικά υποκρύπτει την διαφωνία για την απόρριψη από το ΚΚΕ της θεωρίας των σταδίων και κατ’ επέκταση και του θέματος των Λαϊκών Μετώπων.
    Για τα Λαϊκά Μέτωπα: Κίνα, Βιετνάμ, Λάος κτλ καμία σχέση με τα Λαϊκά μέτωπα που συζητάμε. Στα κράτη αυτά υπήρξαν σοσιαλιστικές επαναστάσεις και επικεφαλής τους ήταν τα αντίστοιχα ΚΚ. Εμείς μιλάμε για Λαϊκά μέτωπα όπως αυτό της Γαλλίας. Για συμπράξεις, δηλαδή των Κ.Κ. με κόμματα όπως το Σοσιαλιστικό κόμμα που έκφραζαν και εξακολουθούν να εκφράζουν συμφέροντα μερίδας του κεφαλαίου. Αυτά είναι έξω από την λενινιστική λογική, Μη τα τσουβαλιάζουμε όλα. Η εγκατάλειψη της λογικής των λαϊκών μετώπων δεν σημαίνει εγκατάλειψη της προσπάθειας συγκέντρωσης δυνάμεων, της συμμαχίας με στρώματα που έχουν αντικειμενικό συμφέρον τον σοσιαλισμό. Δεν σημαίνει εγκατάλειψη της προσπάθειας να ενώσεις γύρω σου λαό που σήμερα είναι ιδεολογικά εγκλωβισμένος σε αστικά ή ρεφορμιστικά σχήματα. Το Λαϊκό Μέτωπο είναι στενά συνδεδεμένο με την λογική των σταδίων, πουθενά δεν έφερε σοσιαλισμό (ούτε στην Χιλή, ούτε σήμερα στην Βενεζουέλα), πουθενά δεν προετοίμασε έστω συνθήκες για σοσιαλισμό. Απεναντίας σε πολλές περιπτώσεις έδωσε φιλί ζωής στον καπιταλισμό (Γαλλία), βοήθησε στην αναστήλωση του. Πέρα από προθέσεις και ηρωικούς αγώνες.
    Πρόσεξε ότι ο Λένιν σε καμιά στιγμή δεν έκανε σύμπραξη με άλλη οργάνωση ή κόμμα, ούτε καν την περίοδο που συγκυβερνούσε με τους αριστερούς εσέρους. Αυτό δεν τον εμπόδισε να συγκροτήσει ευρύτατο μέτωπο ενάντια στην αστική τάξη και η επανάσταση να είναι νικηφόρα.
    Τέλος η Ελλάδα δεν είναι ίδια περίπτωση με την Ισπανία. Στην Ελλάδα το ξαναϋπογραμμίζω, το ΕΑΜ είχε την εξουσία στα χέρια του, και αντί να την επιβάλει έτρεχε πίσω από το Κάιρο προσπαθώντας να κάνει κυβέρνηση συνεργασίας!!! Όταν ο Ζαχαριάδης αντιλήφθηκε το σφάλμα, ήταν ήδη αργά. Ο εχθρός είχε ανασυνταχθεί και είχε αποκτήσει και υπεροπλία με την άφιξη Άγγλων στρατιωτών. Αντίθετα τέτοια ζητήματα δεν απασχόλησαν το αντιστασιακό κίνημα ούτε στην Γιουγκοσλαβία, ούτε στην Αλβανία. Εκεί άφησαν παράμερα τα ιδεολογήματα περί συμμαχικών κυβερνήσεων και απλά πήραν αυτό που ήδη είχαν εξασφαλίσει: την εξουσία.
    Τα λέμε κι από κοντά αν θέλεις.

    Σχόλιο από Ηλίας | 07/03/2014 | Απάντηση

    • Προς θεού! Το ΚΚΕ δεν είναι τροτσκιστικό κόμμα! Έχει υποστεί τροτσκιστική διολίσθηση· αυτό είναι κάτι τελείως διαφορετικό. Δεν θ’ απαντήσω παραπάνω γιατί δεν θα τελειώσουμε ούτε μεθαύριο. Η διαφορά των θέσεών μας είναι σαφής.

      Τα λέμε.

      Σχόλιο από antrikos | 07/03/2014 | Απάντηση


Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: