Για το σοσιαλισμό και στον 21ο αιώνα!

For the socialism in the 21st Century too!

Κοίτα να δεις

Παρά τα χρόνια που πέρασαν εξακολουθώ να επιδιώκω έναν κόσμο από τον οποίο θα εξαλειφθεί η εκμετάλλευση ανθρώπου από άνθρωπο. Aσκώ το επάγγελμα του δικηγόρου στην Αλεξ/πολη και ασχολούμαι κατά κοινωνική ανάγκη με τα πολιτικά δραστηριοποιούμενος στον Αριστερό χώρο. Συνεργάστηκα με το ΚΚΕ στις Νομαρχιακές Εκλογές το 2006 ως υποψήφιος με τη Νομαρχιακή Αγωνιστική Συνεργασία. Στις εκλογές του 2010 συμμετείχα στο ψηφοδέλτιο της Λαϊκής Συσπείρωσης (ΚΚΕ) για το Δήμο Αλεξ/πολης. Έκτοτε συμμετέχω σε κάθε μαζική εκδήλωση που μπορεί να φέρει σε καλύτερη θέση τους εργαζόμενους ως προς το βιοτικό αλλά και τον ιστορικό τους στόχο, προτιμώ τις συγκεντρώσεις του ΠΑΜΕ όταν γίνονται ταυτόχρονα με άλλες, πηγαίνω και στις άλλες αν εξυπηρετούν τον πιο πάνω στόχο.

Εκνευρίζομαι απείρως
όταν βλέπω αυτές τις λέρες
βέρους εργατοπατέρες·
είναι θέμα χαρακτήρος;

Αντρέας Αντύπας

8 Σχόλια »

  1. Geia !
    Mou afhses ena comment sto blog mou kai molis to eida. Gia to erwthma sou den exw apanthsh, akomh, alla an brw kati 8a sou steilw info, h’ kai 8a to kanw post sto blog mou.
    To videaki den htan diko mou -pareleiya na balw to link, alla siga-siga ma8ainw- ta links gia to videaki kai isws apo ekei breis kapoies info einai :

    kai eina tou user : http://www.youtube.com/user/majorsnag

    Elpizw na sou fanoun xrhsima

    Σχόλιο από stella | 03/02/2009 | Απάντηση

  2. http://troktiko.blogspot.com/2009/04/h_4562.html

    ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΤΟΥ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΛΕΥΚΙΜΜΗΣ
    ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

    Τις τελευταίες ημέρες αρκετά από τα ΜΜΕ ασχολήθηκαν με την υπόθεση μαθητή του σχολείου μας, ο οποίος επανεντάχτηκε στην Α΄ τάξη μετά από φοίτησή του στην Γ΄ Λυκείου. Λέχθηκαν πολλά ανεύθυνα και ανακριβή από διάφορες πλευρές, σπιλωθήκαν προσωπικότητες και συνειδήσεις και ουδείς δυστυχώς αναζήτησε την αλήθεια, ουδείς θέλησε να ασχοληθεί με αυτήν.
    Εμείς υπεύθυνα οφείλουμε να αποκαταστήσουμε την αλήθεια με όσο πιο λίγα λόγια είναι δυνατόν.
    Το έτος 2006-2007 ο μαθητής φοιτούσε στην Α΄ τάξη του σχολείου μας. Η φοίτηση του, όπως και άλλων συμμαθητών του, με σχετική πράξη του συλλόγου στην καθιερωμένη συνεδρίαση του Μαΐου, κρίθηκε ανεπαρκής καθώς οι απουσίες του μαθητή είχαν υπερβεί το προβλεπόμενο εκ του νόμου όριο.
    Περί τα τέλη Αυγούστου του 2007 κοινοποιείται στο σχολείο δια της Διευθύνσεως Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κέρκυρας απόφαση του Διοικητικού Εφετείου Ιωανίννων περί αναστολής της σχετικής πράξης του Συλλόγου των διδασκόντων του σχολείου μας, που αφορούσε το χαρακτηρισμό φοίτησης του μαθητή. Έτσι ο μαθητής προσήλθε στις εξετάσεις της Α΄ τάξης το Σεπτέμβριο μήνα. Ο μαθητής πέρασε με επιτυχία τις εξετάσεις, η δε επιείκεια των καθηγητών του ήταν δεδομένη, όπως προκύπτει από τον έλεγχο επίδοσης του μαθητή. Το σχολικό έτος 2007-2008 ο μαθητής φοίτησε κανονικά στη Β΄ τάξη και κατά το τρέχον σχ. έτος 2008-2009 στη Γ΄.
    Στις 20-2-2009 μας κοινοποιήθηκε από το Υπ. Ε.Π.Θ., (Ενιαίος Διοικητικός Τομέας Α΄/ θμιας και Β΄/θμιας Εκπ/σης, Δ/νση Σπουδών Τμήμα Γ΄ ) δια της Δ/νσεως Β/θμιας Εκπαίδευσης Κέρκυρας η τελεσίδικη απόφαση του Διοικητικού Εφετείου Ιωαννίνων, με την οποία κληθήκαμε να εφαρμόσουμε τη δικαστική απόφαση με την οποία απορριπτόταν η αίτηση των κηδεμόνων του μαθητή (με την οποία ζητούσαν ακύρωση της πράξης των διδασκόντων που αφορούσε το χαρακτηρισμό φοίτησης του υιού τους.) Ουσιαστικά, δηλαδή, η απόφαση δικαιώνει το σύλλογο διδασκόντων του Γενικού Λυκείου Λευκίμμης ως προς την απόφαση που αφορούσε τη φοίτηση του μαθητή στο σχολείο το σχολ. έτος 2006-2007.
    Επειδή δεν είμαστε νομικοί προβήκαμε άμεσα σε ερώτημα στο Υπ. Ε.Π.Θ.,( Ενιαίος Διοικητικός Τομέας Α΄/ θμιας και Β΄/θμιας Εκπ/σης, Δ/νση Σπουδών Τμήμα Γ΄) δια της Δ/νσεως Β/θμιας Εκπαίδευσης Κέρκυρας και ζητήσαμε διευκρινήσεις σχετικά με το σε ποια τάξη θα εντάξουμε το μαθητή. Το Υπ. Ε.Π.Θ., (Ενιαίος Διοικητικός Τομέας Α΄/ θμιας και Β΄/θμιας Εκπ/σης, Δ/νση Σπουδών Τμήμα Γ΄) μας απάντησε υπενθυμίζοντάς μας τη σχετική νομοθεσία σύμφωνα με την οποία «οι δικαστικές αποφάσεις είναι άμεσα εκτελεστές και ανατρέχουν στο χρόνο τέλεσης της πράξης». Παράλληλα με το ίδιο έγγραφο δινόταν η δυνατότητα στο σύλλογο των διδασκόντων για λόγους επιείκειας και παιδαγωγικούς λόγους να δεχτεί να συνεχίσει ο μαθητής το τρέχον σχολικό έτος τη φοίτηση του στην Α΄ τάξη, αντί να επαναλάβει την Α΄ τάξη από το επόμενο σχολικό έτος.
    Ακριβώς αυτό έπραξε ο σύλλογος των διδασκόντων.
    Μετά έναν και πλέον μήνα κύκλοι του Υπουργείου, που καθώς δηλώνουν δε γνώριζαν την υπόθεση, δια των τηλεοπτικών μέσων αναγγέλλουν την απόφαση του Υπουργείου για ένταξη του μαθητή στην Γ τάξη, θεωρώντας την απόφαση του συλλόγου διδασκόντων δεδομένη τυπική διαδικασία. Επικαλούμενοι, επιπλέον, σχετική γνωμοδότηση που αναφέρεται στη «διακριτική ευχέρεια» του συλλόγου διδασκόντων «να ανακαλέσει ενόψει των νέων πραγματικών δεδομένων την αναμφισβήτητα νόμιμη πράξη του». (Δηλαδή ναι μεν καλώς πράξατε, αλλά…)

    Και φυσικά υπάρχουν «νέα δεδομένα». Νέες ύβρεις, νέες ψυχολογικές πιέσεις, νέες σπιλώσεις συνειδήσεων…
    Κάτω από ένα τέτοιο κλίμα καλούνται οι καθηγητές του σχολείου να εκπληρώσουν το παιδαγωγικό τους έργο. Ταπεινωμένοι και υποταγμένοι στις βουλήσεις της επικοινωνιακής τακτικής. Περνώντας στους μαθητές τους το μήνυμα: «κοιτάτε, όλοι είσαστε ίσοι απέναντι στο το νόμο, αλλά αν διαθέτετε και μερικά χρήματα και μία πράξη προσωρινών ασφαλιστικών μέτρων που εύκολα εξασφαλίζεται, αν κάνετε χρήση του ακριβοπληρωμένου τηλεοπτικού χρόνου υπερέχετε σαφώς των άλλων.» Εξ άλλου όλα σ’ αυτό τον τόπο γίνονται δια τηλεοπτικών ανακοινώσεων.
    Τι θα πουν στους άλλους δεκατρείς συμμαθητές του ανωτέρω μαθητή, που απορρίφθηκαν με την ίδια «αναμφισβήτητα νόμιμη πράξη» του συλλόγου των διδασκόντων; Μα αυτοί ήταν παιδιά άλλου θεού. Δεν διέθεταν χρήματα οι γονείς τους ή δεν είχαν καν γονείς ενδεχομένως. Καλά να πάθουν, απαντά κανείς εκ του μακρόθεν.
    Κι εμείς πώς θα αντικρίσουμε αυτούς τους μαθητές μας;
    Και ποιος να νοιαστεί για αυτό;
    Και ποια σημασία έχει εξ άλλου;
    Και το μήνυμα περνάει πανελλαδικά: «Μάθετε τα γράμματα έξω από τα σχολεία. Ε, τι χρειάζονται κι αυτά; Και στο σπίτι το ίδιο είναι. Με λίγα χρηματάκια κάνεις μία αναστολή και μετά την υπόθεση την αναλαμβάνουν τα κανάλια. Ε, άντε και μία γνωμοδότηση. Από την Α΄ στη Γ΄! . Πάντα υπάρχουν παράθυρα». Οι αριθμοί έχασαν την απολυτότητα τους. Τι 114, τι 118, τι 218; Ε, και λίγο παραπάνω, τι πειράζει ; Το ίδιο είναι. Και ποιος θα ορίσει το ύψος του πήχη των απουσιών; Η υποκειμενική επιείκεια φυσικά. Και το μπαλάκι στους κάτω. Σε αυτούς που προσπαθούν βλακωδώς ακόμα να «κρατούν Θερμοπύλες».
    Κι ύστερα. Τι χρειαζόμαστε εμείς οι δάσκαλοι του δημόσιου σχολείου; Άντε το πολύ κάποιους επιτηρητές, όχι απαραίτητα εκπαιδευτικούς,
    Σίγουρα έτσι όλοι βολευόμαστε.

    Όλοι, εκτός από την παιδεία.

    Σχόλιο από ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΤΟΥ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΛΕΥΚΙΜΜΗΣ | 02/04/2009 | Απάντηση

  3. Μια καλησπέρα ήθελα να πω! Ανακαλύπτωντας ένα κιτρινισμένο γράμμα του 1989, ξεχασμένο μέσα σ΄ένα συρτάρι, έψαξα στο διαδύκτιο. Μάλλον εσύ είσαι! Είμαι η Λίνα Αληχανίδου, από τη Θεσσαλονίκη, που πίναμε κάποτε τσάι στη Ζώγια.

    Σχόλιο από Λίνα Αληχανίδου | 19/11/2009 | Απάντηση

    • Γεια σου Λίνα!
      Εγώ είμαι. Είδες που δεν χρειάζεται το facebook για βρεθούν παλιοί φίλοι; Δεν εγγράφομαι εκεί από πεποίθηση, μια και δεν παρέχει τη δυνατότητα πλήρους διαγραφής του λογιαριασμού.

      Θυμάμαι και το τσάι στη Ζιώγα (υπάρχει άραγε αυτό το μαγαζί ακόμη?) και τη Βασική στο Χορτιάτη, μόνο που δε θυμάμαι το γράμμα. Να ‘σαι σίγουρη ότι το μήνυμα αυτό δεν πρόκειται να κιτρινίσει. Το πολύ – πολύ να πέσει ο σέρβερ και να χαθεί!

      Χάρηκα πολύ που πήρα το μήνυμά σου. Μπορείς να στείλεις και στο advocateπαπακιotenetτελεία-τζιάρ

      Σχόλιο από antrikos | 19/11/2009 | Απάντηση

  4. […] Αρθρογράφος: Antrikos […]

    Πίνγκμπακ από Κυριακάτικο κήρυγμα | Atheia.gr | 17/02/2011 | Απάντηση

  5. […] Αρθρογράφος: Antrikos […]

    Πίνγκμπακ από Ολίγα τινά περί εκκλησιαστικής περιουσίας | Atheia.gr | 25/02/2011 | Απάντηση

  6. […] Αρθρογράφος: Antrikos  […]

    Πίνγκμπακ από » Ολίγα τινά περί εκκλησιαστικής περιουσίας Ένωση Άθεων | 21/05/2011 | Απάντηση


Σχολιάστε